سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 88/6/1 | 3:22 عصر | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

رنگ های روشن و رنگ های تیره : رنگ های ملایم در طراحی لباس خانمها . شخصیت ملایم تری را نشان میدهند . بر عکس رنگ های روشن ، رنگ های تیره مانند قرمز تیره ، ارغوانی تیره ، آبی تیره ، احساسی از بزرگی و قدرت را منتقل میکنند که مناسب پوشاک مردانه و لباس های رسمی است .

قرمز : رنگ پر شور و نشاطی است رنگ قلب و زبانه های آتش . قرمز نگاه را به طرف خود میکشاند استفاده از رنگ قرمز برای پیراهن و رنگ سفید برای دامن شما را با نشاط تر و زنده تر جلوه می دهد قرمز رنگ جوانی است و نوجوانی و جوانان می توانند لباس ها و حتی کفش و کیف خود را در این مایه برگزینند .

زرد : زرد رنگ اخطار است ولی نشانه توجه و شادمانی نیز هست ، رنگ آفتاب و گل نرگس . فراموش نکنید اگر لباس هایی به رنگ زرد و خیلی درخشنده انتخاب می کنید موجب خستگی چشم می شود . رنگ های لیمویی بهتر از رنگ زرد برای لباس جلوه دارند .

سبز : سبز رنگ آرامش و درختان است . سبز بهار و طراوت را در ذهن تداعی میکند . شما می توانید گردنبندهای سبز را با کیف یا کفش در این طیف ست کنید و بدرخشید .

آبی : آبی رنگ آسمان و دریاست . لباس های آبی همانند لباس سبز آرامش را القا می کنند . اگر شما یک پیراهن یا روسری آبی روشن بپوشید ، جوان پر انرژی بنظر می آیید ، به همین دلیل است که از این رنگ در طراحی لباس های ورزشی زیاد استفاده می شود . آبی سیر نشانه وقار است بنابر این گوشواره ها و گردنبندهایی از این رنگ شما را سنگین تر جلوه میدهد آبی نشانه نظافت و پاکیزگی نیز هست ، به همین دلیل است که بسیاری از دندانپزشکان و کادر بهداشتی از این رنگ در لباس هایشان استفاده میکنند .

بنفش : بنفش رنگ دلفریبی است که از دیر باز رنگ ملکه ها بوده است . بنفش ملایم در لباس های مهمانی و یا به عنوان روسری ، شما را راز گونه و جذاب نشان خواهد داد .




  • فرش
  • بک لینک انبوه
  • ضایعات