سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 88/5/22 | 7:43 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

انتخاب رنگ های مناسب برای لباس چیزی فراتر از سلیقه شخصی است . ممکن است متخصص طراحی لباس . ترکیب نارنجی و فیروزه ای را برای لباس بپسندد ملی پسند دیگران احتمالاً چیز دیگری باشد . چون متخصص طراحی لباس با شناخت از رنگ ها . رنگ هایی را کنار هم می چیند که با هم هماهنگ باشند . هماهنگی در رنگ لباس هایی که انتخاب می کنید . مانند هماهنگی در نت های موسیقی است . همان طور که هماهنگی در نت های موسیقی می تواند آهنگی گوش نواز بیافریند . هماهنگی در رنگ بندی لباس می تواند شما را چشم نواز تر نشان دهد .

از دایره رنگ کمک بگیرید : دایره رنگ دایره مشهوری است که رنگ ها در آن با اصول ویژه ای چیده شده اند . اگر شما اصول استفاده از این دایره رنگ را در طراحی لباس یاد بگیرید می توانید لباس هایتان را با استفاده از الگوهایی که این دایره در اختیارتان قرار می دهد . ست کنید و جزاب تر بنظر بیایید .

رنگ های مشابه : در جهت عقربه های ساعت رنگ های مشابه در گنار هم قرار می گیرند. برای مثال. قرمز و نارنجی و یا زرد و سبز روشن و یا سبز سیر و یشمی ... شما میتوانید این ترکیبات را برای لباس هایتان انتخاب کنید و بسیار برازنده تر به نظر بیایید .

رنگ های متضاد : میان هر رنگ ورنگ متضاد آن سه رنگ فاصله است . برای مثال . قرمز و سبز سیر و یا نارنجی و یشمی و نیز سبز روشن در تضاد با بنفش . رنگ های متضاد شما را پر رنگ تر بنظر میرسانند و قدرت رنگ های لباس را بیشتر نشان میدهندَ . میتوانید رنگ روسری و مانتو و یا بلوز و دامن تان را متضاد انتخاب کنید .

رنگ های مکمل : چنین رنگ هایی در دایره رنگ درست در مقابل هم قرار می گیرند مانند قرمز و سبز . نارنجی و آبی . زرد و بنفش روشن و یا سبز روشن و بنفش سیر . ادامه دارد .....




  • فرش
  • بک لینک انبوه
  • ضایعات