سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 91/7/16 | 7:16 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

بند هفتم

بند هفتم مربوط به دوچرخه سواران و اخذ گواهینامه برای سنین شانزده سال به بالا برای مجوز تردد آنها می باشد که با شرایط سهل و مناسب و مکانهایی از قبیل فرهنگسراها و بعضی پارکها در زمانهایی خاص میتوان مردم را تشویق به ثبت نام و دریافت گواهینامه نمود همچنین لازم است برای دوچرخه ها محلی برای نصب پلاک در نظر گرفته شود تا قانونمند تردد کنند و دیگر  همراه داشتن مدرکی برای مالکیت دوچرخه کافیست و حداقل آنکه برای دوچرخه هایی که از تاریخ اجرای طرح ، خریداری میگردند اعمال گردد . با عرض معذرت بند پنجم که مربوط میشد به منع حرکت خودروهای جانبازانی که نیاز به راننده دارن و با یک سرنشین تردد میکنند ارسال نشد .. بهر حلا متن کامل انرا میتوانید در آدرس دیگری که ذکر نمودم مطالعه نمایید . سپاسگزارم از توجه شما .

                                                                                        علیرضا قاسمی راوندی




تاریخ : یکشنبه 91/7/16 | 7:12 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

بند ششم

لازم دانستم جهت کنترل حرکت موتور و دوچرخه سواران دو بند دیگر اضافه نمایم .                  بهتر است طرح زوج و فرد فعلی در محدوده طرح اصلی برای موتور سواران اجرا گردد . در این مورد موتور سوارانی که قصد ورود به محدوده طرح اصلی را دارند حتماً میبایست موتور سیکلت خود را به طلقی که در جلوی آن نصب میکنند مجهز نمایند و روی طلق محلی برای نصب پلاک مشخص گردد . در این مورد مدیران پیکها و مدیران شرکتهایی که موتور سوار دارند همچنین مالکین موتور که در محدوده طرح محل سکونتشان است آرمهای مخصوص خود را دریافت میدارند و روی طلق جلوی موتور نصب میکنند . در پایان هر سال شرایط دریافت کنندگان آرم ، کنترل میشود . طبیعیست که با مشاهده سه تخلف حق استفاده از آرم مربوطه لغو میگردد .

 




تاریخ : شنبه 91/7/15 | 8:2 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

با عرض معذرت ادامه طرح سلامت شهر در این صفحه ارسال نمیشود . علاقه مندان میتوانند سه بند دیگر از ادامه این طرح را در آدرسی مشابه در پرشین بلاگ مطالعه کنند . بدیهیست که بر طرف شدن این اشکال آن ادامه را در این آدرس هم قرار خواهم داد .




تاریخ : جمعه 91/7/14 | 6:27 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

                                                            بند سوم

خودروهای مربوط به جانبازان غیر از استفاده از برج مربوط به شماره خودرو و استفاده از روزهای مخصوص پلاک ، میتوانند از روزهای ویژه و روزهای دهه پلاکهای دیگر نیز استفاده نمایند .

                                                        بند چهارم

بند چهارم این طرح مربوط خودرو مناطق میشود . طرح خودرو مناطق مربوط به خانواده هایی است که در فصل مدارس هر صبح قصد دارند بهمراه خانواده و فرزندان به گروه پنج یا چهار نفری بسمت مدرسه و محل کار خود بروند . این اشخاص میتوانند با ارائه مدارک مربوطه ، آرم دریافت نمایند . این گروه میتوانند از مناطق خارج از طرح ، وارد یکی از مناطق داخل طرح شده و یا اینکه در یکی از مناطق داخل طرح تردد نمایند . در صورت به حد نصاب نرسیدن ثبت نام کنندگان ، خانواده های سه نفره هم میتوانند از این طرح استفاده نمایند . این گروه چنانچه سه مرتبه در مناطقی غیر از منطقه مربوطه و غیر از روزهای مربوط به تردد پلاکشان مشاهده شوند بغیر از پرداخت خلافی آرم مربوط به خودرو مناطق آنها مسترد خواهد شد .




تاریخ : چهارشنبه 91/7/12 | 8:21 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

بند اول

کلیه خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها با هر کدام از برجهای یک رقمی سال همخوانی داشته باشد میتوانند در تمامی روزهای آن برج ، در محدوده زوج و فرد فعلی تردد داشته باشند . بعنوان مثال شماره های یک فروردین و شماره نُه برج آذر تردد میکنند . سه برج آخر سال بدلیل وارونگی هوا و بارش برف و باران هیچ خودرویی بطور ثابت در این ایام تردد نخواهد داشت .در تعطیلات هم مانند قبل کلیه خود روها تردد خواهند داشت و بعد از ظهر پنجشنبه ها هم که مانند قبل باشد ، قبل از ظهر ، بین تمام شماره ها گردش خواهد کرد و حق کسی پایمال نخواهد شد .

بند دوم

 

تردد خودروها بر اساس روزهای برج خواهد بود به این معنا که خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها بعنوان مثال دو باشد ضمن اینکه میتوانند اردیبهشت را بطور کامل تردد نمایند در دیگر برجهای سال میتوانند روزهای دوم و دوازدهم و بیست و دوم هم تردد نمایند که این روزها را در اردیبهشت برای خودروهای با شماره دُو روزهای ویژه مینامیم . تمامی خودروها بغیر از شماره یک در نیمه اول سال سه روز ویژه در برجهایی که تردد کامل دارند خواهند داشت در اینجا لازم به ذکر است که دهم و بیستم و سی ام هر برج را هم روزهای دهه مینامیم . چنانچه روزهای دهه به جمعه نیافتد شش روز یک برج را شماره مربوطه به تنهایی تردد می کند و ما می خواهیم از این روزها تحت نام  روزهای جبرانی ، استفاده بهینه داشته باشیم . تعطیلات هفته و یا جمعه چنانچه در روزهای دهه باشد که هیچ اما چنانچه جمعه ها به شماره ای بیافتد شماره آن روز ، دهه بعدی را با خودرو برج مربوطه تردد خواهد نمود . چنانچه تعطیل غیر از جمعه به شماره ای بیافتد آن شماره از روز ویژه آتی استفاده خواهد نمود. چون در فروردین تعطیلات بیشتری داریم ، خودروهای با شماره یک در ایامی که برج سی ویک روز است یک روز بیشتر از سایر خودروها تردد خواهند داشت بنابراین در نیمه اول سال روزهای جبرانی نخواهند داشت . در اینجا قابل ذکر است که خودروهایی که در برج مربوط بخود تردد میکنند روز جبرانی نخواهند داشت .

 ادامه دارد ....




  • فرش
  • بک لینک انبوه
  • ضایعات