سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 91/5/28 | 7:40 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

 علاقه مندان تهرانی میتوانند در مکان خودشان آموزش خیاطی ببینند . کلاسها در چهل جلسه شامل بیست جلسه برش و بیست جلسه دوخت خواهد بود که در صورت درخواست متقاضیان میتواند یکی از آنها باشد . البته هنر جویان میتوانند تقاضای آموزش فقط دامن یا فقط شلوار یا فقط مانتو و امثالهم را هم داشته باشند .

کلاسها بطور معمول هفته ای سه جلسه روزهای زوج یا فرد و جلسات آن حدود دو ساعت خواهد بود . صبحها 9 تا 11 و بعد از ظهرها 2 تا 4 و عصرها هم 5 تا 7 .

شهریه کلاسها در چهار قسمت ، جلسات اول ، دهم ، بیستم و سی ام دریافت خواهد شد که بر اساس نفرات یک تا دو نفر ..... یک میلیون و ششصد هزار تومان و هر فرد به این تعداد اضافه گردد مبلغ دویست هزار تومان به جمع شهریه دو نفر اضافه میگردد که مبلغ کل بین آنها تقسیم خواهد شد .

در کلاسهای خصوصی یک نفره هنرجویان میتوانند راجع به مطالب درس  سؤال و گفتگو کنند اما در کلاسهای بیش از یک نفر سؤالات خود را بخاطر سپرده و در پایان درس پاسخ خود را دریافت میدارند .

شرکت هنرجویانی که هیچ مطلبی از خیاطی نمیدانند بیشتر موجب خشنودی اینجانب میباشد ، زیرا ذهن هنرجویان با متدهای پیچیده خارجی درگیر نشده و امادگی بیشتری برای مطالب خیاطی به روش پارسی خواهند داشت .

در پایان عرضه میدارم که هیچکس نباید از این آموزش نا امید باشد و به خود تلقین کند که فرا نخواهد گرفت و با اطمینان میگویم که ( تمرین از شما تضمین از ما )

مبتکر ، معرف و مدرس روش پارسی .. علیرضا قاسمی راوندی

تلفنهای تماس      02177999459                09359363830




تاریخ : دوشنبه 91/5/9 | 7:31 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

نظر به اینکه عزیزانی از دوستداران کتاب برای تهیه آن اعلام آمادگی نموده اند ، بر بنده لازم است که مدیریت صحیحی بر انجام پیشنهاد داده شده داشته باشم ، لذا پایان شهریور را آخرین مهلت برای علاقه مندان اعلام میکنم . بدیهیست که چنانچه تعداد ثبت نام کنندگان تا آن تاریخ به حد نصاب مورد نظر نرسید این طرح لغو خواهد شد . پیشاپیش از استقبال دوستداران روش پارسی که باب همیاری را گشودند سپاسگزارم هرچند که با این استقبال چندان امیدی هم به همکاری بیشتر مردم ایران ندارم .




تاریخ : پنج شنبه 91/4/15 | 11:12 عصر | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

سلام خدمت هنرجویان و علاقه مندان روش پارسی

نظر به اینکه هیچ نهاد و ارگان و اداره دولتی حاضر به حمایت منطقی از روش پارسی نشد تصمیم گرفتم انتشار کتاب را با پشیبانی شما مردم به انجام برسانم .

چنانچه پانصد نفر اعلام آمادگی بنمایند و در بخش نظرات موافقت خود را به اطلاع بنده برسانند ، پس از آن مراتب را که واریز پانزده هزار تومان و ارسال کپی فیش بانکی میباشد اعلام خواهم نمود ، سپس با مشارکت هزار نفر چاپ کتاب انجام شده و با پست پیشتاز به آدرس پشت فیشهای بانکی فرستاده خواهد شد . طبیعیست که با برآورد هزینه کتاب و هزینه پست چنانچه مبلغی اضافه آمد همراه کتاب عودت داده خواهد شد و چنانچه در این بین اتفاقی برای بنده افتاد که از چاپ کتاب عاجز ماندم ، فرد مورد اعتمادی مبالغ ارسال شده را به نام بانک و شماره حسابی که افراد در پشت فیش ارسالی قید میکنند ، واریز خواهند نمود . در حال حاضر مختصر توضیح دادم اما بعد از اعلام آمادگی پانصد نفر مراتب دقیقاً توضیح داده خواهد شد . موفقیت در اجرای این طرح میتواند پاسخ دندان شکنی باشد برای آنان که به علاقه مندی های مردم به روش پارسی اهمیتی قائل نیستند . منتظر نظرات شما هستم .




تاریخ : شنبه 91/4/10 | 10:26 عصر | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

جزوات و بیست عدد سی دی های آموزش خیاطی شامل لباسهای زنانه و بچه گانه و پیراهن و شلوار مردانه دوخت و برش به روش پارسی از طریق پست پیشتاز در اختیار علاقه مندان در سراسر ایران قرار میگیرد . داوطلبان بعد از تماس و دریافت شماره حساب مبلغ سی هزار تومان واریز و بعد از اعلام پرداخت وجه و دادن آدرس و کد پستی ، حداکثر تا سه روز منتظر دریافت بسته آموزشی خود خواهند بود . علاقه مندانی که از این طریق اقدام به برنامه های آموزشی نمایند میتوانند هر زمان هر سؤالی برایشان پیش آمد با همان شماره تلفن اقدام به رفع مشکلات خود نمایند . اینجانب به هیچ وجه پاسخگوی افرادی که از طرق مختلف اقدام به دریافت برنامه های آموزشی از سایتهای مختلف میکنند ، نخواهم بود و برایم مقدور نیست که نواقص کارهای دیگران را بر طرف نمایم .

                                    09359363830     راوندی   




  • فرش
  • بک لینک انبوه
  • ضایعات