سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 88/6/18 | 6:8 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

چندی قبل با این عنوان مطالبی را ارسال کردم . برای تکمیل نمودن آن نوشته و اینکه حق مطلب را به درستی ادا کرده باشم لازم است نام چند شادروانی را که در این عرصه تلاشهایی داشتند ، متذکر شوم . چارلز اف ونستال در سال 1750 یعنی چهل سال پیش از تامس سنت انگلیسی . ژوزف مدراسپرگر در سال 1814 نخستین انسانی بود که چرخ خیاطی ساخت که درزها را بخیه میزد . ژوزف ای گینز در سال 1856 که کوششهای او نتیجه اش چرخهای امروزی است . یاد و خاطره همه این عزیزان بخیر . روحشان شاد .




تاریخ : سه شنبه 88/6/3 | 6:17 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

قهوه ای : قهوه ای رنگ رسمی به شمار می رود . به ویژه اگر اشیا و لباس های چرمی را در رنگ اصلی خود که قهوه ای است برگزینید بسیار شیک و رسمی بنظر خواهید رسید . رنگ قهوه ای برای محل کار و مکان های رسمی عالی است .

سفید : سفید سمبل پاکی بی گناهی و صلح است . قدرت سفید را به عنوان یک رنگ کمکی دست کم نگیرید . آقایان اگر یک شلوار سفید و خانم ها اگر یک مانتو سفید در کمد لباس شان داشته باشند می توانند به راحتی آن را با هر پیراهن و روسری ست کنند .

سیاه : سیاه رنگ شب و عزاست . ظاهر وزین رنگ سیاه آن را محبوب هنرپیشه ها و سیاستمداران ساخته است . اگر میل دارید که در یک مهمانی رسمی تر بنظر بیایید . لباس هایی بپوشید که از رنگ سیاه در آن استفاده شده است . رنگ سیاه شما را لاغر تر نیز نشان می دهد . متن انتخابی از هفته نامه تبلیغاتی قاصدک شهر 




تاریخ : یکشنبه 88/6/1 | 3:22 عصر | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

رنگ های روشن و رنگ های تیره : رنگ های ملایم در طراحی لباس خانمها . شخصیت ملایم تری را نشان میدهند . بر عکس رنگ های روشن ، رنگ های تیره مانند قرمز تیره ، ارغوانی تیره ، آبی تیره ، احساسی از بزرگی و قدرت را منتقل میکنند که مناسب پوشاک مردانه و لباس های رسمی است .

قرمز : رنگ پر شور و نشاطی است رنگ قلب و زبانه های آتش . قرمز نگاه را به طرف خود میکشاند استفاده از رنگ قرمز برای پیراهن و رنگ سفید برای دامن شما را با نشاط تر و زنده تر جلوه می دهد قرمز رنگ جوانی است و نوجوانی و جوانان می توانند لباس ها و حتی کفش و کیف خود را در این مایه برگزینند .

زرد : زرد رنگ اخطار است ولی نشانه توجه و شادمانی نیز هست ، رنگ آفتاب و گل نرگس . فراموش نکنید اگر لباس هایی به رنگ زرد و خیلی درخشنده انتخاب می کنید موجب خستگی چشم می شود . رنگ های لیمویی بهتر از رنگ زرد برای لباس جلوه دارند .

سبز : سبز رنگ آرامش و درختان است . سبز بهار و طراوت را در ذهن تداعی میکند . شما می توانید گردنبندهای سبز را با کیف یا کفش در این طیف ست کنید و بدرخشید .

آبی : آبی رنگ آسمان و دریاست . لباس های آبی همانند لباس سبز آرامش را القا می کنند . اگر شما یک پیراهن یا روسری آبی روشن بپوشید ، جوان پر انرژی بنظر می آیید ، به همین دلیل است که از این رنگ در طراحی لباس های ورزشی زیاد استفاده می شود . آبی سیر نشانه وقار است بنابر این گوشواره ها و گردنبندهایی از این رنگ شما را سنگین تر جلوه میدهد آبی نشانه نظافت و پاکیزگی نیز هست ، به همین دلیل است که بسیاری از دندانپزشکان و کادر بهداشتی از این رنگ در لباس هایشان استفاده میکنند .

بنفش : بنفش رنگ دلفریبی است که از دیر باز رنگ ملکه ها بوده است . بنفش ملایم در لباس های مهمانی و یا به عنوان روسری ، شما را راز گونه و جذاب نشان خواهد داد .




تاریخ : چهارشنبه 88/5/28 | 5:19 عصر | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

رنگ های گرم و سرد . روشن یا تیره : انتخاب رنگ های گرم و یا سرد . کدر . مرده . روشن یا تیره می تواند چهره شما را در لباس تان بسیار متفاوت جلوه دهد .

رنگ های گرم و سرد : قرمز . نارنجی . زرد . صورتی . قهوه ای را رنگ های گرم می دانند . این رنگ ها در لباس توجه را جلب می کنند . رنگ گرم خودنما است و احساسات را بر می انگیزد . ترکیب رنگ های گرم در کنار هم در سر تا پای شما . شما را جسور و غنی و زنده جلوه می دهد . پوشیدن این رنگ ها را به دختر خانم های جوان در مهمانی ها پیشنهاد می کنیم . بر عکس طیف سبز تا بنفش که شامل آبی و خاکستری است . رنگ های سردند . مجموعه ای از رنگ های سرد احساس منفی را منتقل می کند ولی همیشه اینطور نیست چرا که طیف رنگ های سبز و آبی احساس پاکیزگی را تداعی میکند .

رنگ های زنده و مرده : اگر شما گروهی از رنگ های زنده و مرده را چه گرم و چه سرد در کنار هم به کار ببرید . مانند این است که عده ای آدم جدی در محفلی همه با هم و در باره مطلب واحدی جر و بحث می کنند . کاربرد این رنگ ها در لباس بچه ها سلامت و شادابی آنها را نشان می دهد . رنگ های مرده را حتماً در کنار یک رنگ زنده به کار ببرید تا تاثیر مطمئن تری بگذارند .




تاریخ : پنج شنبه 88/5/22 | 7:43 صبح | نویسنده : علیرضاقاسمی راوندی

انتخاب رنگ های مناسب برای لباس چیزی فراتر از سلیقه شخصی است . ممکن است متخصص طراحی لباس . ترکیب نارنجی و فیروزه ای را برای لباس بپسندد ملی پسند دیگران احتمالاً چیز دیگری باشد . چون متخصص طراحی لباس با شناخت از رنگ ها . رنگ هایی را کنار هم می چیند که با هم هماهنگ باشند . هماهنگی در رنگ لباس هایی که انتخاب می کنید . مانند هماهنگی در نت های موسیقی است . همان طور که هماهنگی در نت های موسیقی می تواند آهنگی گوش نواز بیافریند . هماهنگی در رنگ بندی لباس می تواند شما را چشم نواز تر نشان دهد .

از دایره رنگ کمک بگیرید : دایره رنگ دایره مشهوری است که رنگ ها در آن با اصول ویژه ای چیده شده اند . اگر شما اصول استفاده از این دایره رنگ را در طراحی لباس یاد بگیرید می توانید لباس هایتان را با استفاده از الگوهایی که این دایره در اختیارتان قرار می دهد . ست کنید و جزاب تر بنظر بیایید .

رنگ های مشابه : در جهت عقربه های ساعت رنگ های مشابه در گنار هم قرار می گیرند. برای مثال. قرمز و نارنجی و یا زرد و سبز روشن و یا سبز سیر و یشمی ... شما میتوانید این ترکیبات را برای لباس هایتان انتخاب کنید و بسیار برازنده تر به نظر بیایید .

رنگ های متضاد : میان هر رنگ ورنگ متضاد آن سه رنگ فاصله است . برای مثال . قرمز و سبز سیر و یا نارنجی و یشمی و نیز سبز روشن در تضاد با بنفش . رنگ های متضاد شما را پر رنگ تر بنظر میرسانند و قدرت رنگ های لباس را بیشتر نشان میدهندَ . میتوانید رنگ روسری و مانتو و یا بلوز و دامن تان را متضاد انتخاب کنید .

رنگ های مکمل : چنین رنگ هایی در دایره رنگ درست در مقابل هم قرار می گیرند مانند قرمز و سبز . نارنجی و آبی . زرد و بنفش روشن و یا سبز روشن و بنفش سیر . ادامه دارد .....




  • فرش
  • بک لینک انبوه
  • ضایعات